Reklamace a vrácení zboží

Dorazilo vám zboží poškozené nebo vám jen nevyhovuje? Máme pro vás několik rad, jak to vyřešit.

 

Zásilka je poškozená

Při převzetí zboží od dopravce pečlivě zkontrolujte balíček. Pokud je poškozený, nepřebírejte jej.

Zjistili jste, že je zboží poškozené až po přijetí zásilky? Zavolejte nám na číslo 537 021 012 nebo použijte  e-mail: obchod@cyklospeciality.cz. Domluvíme se s vámi, jak to napravit.

 

Zboží není kompletní

Zapomněli jsme na něco? I to se může stát. Nebojte, napravíme to. Co nejdříve nám  zavolejte nám na číslo 537 021 012 nebo použijte e-mail: obchod@cyklospeciality.cz. Vyřešíme to!

 

Zboží vám nevyhovuje

Nesedí vám velikost? Tlačí vás helma? Nevadí. Postaráme se o to, abyste byli spokojeni. Na vrácení zboží u nás máte 30 dní.
Při rozbalování zboží na to jen prosím pamatuje a neničte původní obaly. Budeme je ještě potřebovat.

Před vrácením zboží nám zavolejte nám na číslo 537 021 012 nebo použijte e-mail: obchod@cyklospeciality.cz. Poradíme vám, jak k nám zboží dopravit.

 

Zboží se rozbilo

Opravdu? To nás mrzí, pečlivě každý produkt testujeme, aby vám vydržel. Nezoufejte, vyřešíme to společně. Před reklamací zboží nám zavolejte nám na číslo 537 021 012 nebo použijte e-mail: obchod@cyklospeciality.cz. Poradíme vám, jak zboží reklamovat.

Nebo si přečtěte náš reklamační řád.

 

Máte jiný problém?

Potřebujete zboží servisovat, přikoupit příslušenství nebo se zeptat, jak je ovládat? Zavolejte nám na číslo 537 021 012 nebo použijte e-mail: obchod@cyklospeciality.cz. Společně to vyřešíme!