KARIÉRA A VOLNÁ MÍSTA

Reklamace a vrácení zboží

  • Odstoupení od smlouvy - zboží mi nevyhovuje

Nesedí vám velikost? Tlačí vás helma? Zde si popíšeme jak postupovat při odstoupení od smlouvy do 14 dní od obdržení zboží.

První možnost je donést na prodejnu zboží společně s dokladem o zaplacení. Oceníme, když budete mít sebou už předem vyplněný formulář o odstoupení od smluvy.

Druhá možnost je zaslat zboží. Před odesláním zboží napište email na expedice@cyklospeciality.cz a doplňte do emalu všechny potřebné informace z formuláře. Odkazy níže. Pomůžete nám to nalézt vaší objednávku v databázi objednávek. Zároveň formulář vytiskněte a přiložte ke zboží, které chcete vrátit. Nezapomeňte přiložit také doklad o zaplacení. Zboží pečlivě zabalte. 

Balíček následně odešlete na adresu:
Cyklospeciality s.r.o.
Svatopetrská 35/7
617 00 Brno - Komárov

Uvítáme, když vrátíte co možná nejméně ponižený původní obal.


  • Reklamace - zboží se porouchalo

Porouchalo se něco a chcete reklamovat zboží? Zde si popíšeme jak postupovat při reklamaci zboží.

První možnost je donést na prodejnu zboží společně s dokladem o zaplacení. Oceníme, když budete mít sebou už předem vyplněný formulář o reklamaci.

Druhá možnost je zaslat zboží. Před odesláním zboží napište email na obchod@cyklospeciality.cz a doplňte do emalu všechny potřebné informace z formuláře. Nezapomeňte přiložit doklad o zaplacení. Odkazy níže. Pomůžete nám to identifikovat vaší objednávku v databázi objednávek. Zároveň formulář vytiskněte a přiložte ke zboží, které chcete vrátit. Zboží pečlivě zabalte.

Balíček následně odešlete na adresu:
Cyklospeciality s.r.o.
Svatopetrská 35/7
617 00 Brno - Komárov


  • Zásilka je poškozená

Při převzetí zboží od dopravce pečlivě zkontrolujte balíček. Pokud je poškozený, nepřebírejte jej.


  • Zjistili jste, že je zboží poškozené až po přijetí zásilky?

Nafoťte závadu co nejdříve a napište email na expedice@cyklospeciality.cz, kde popíšete důvod reklamace. Přiložíte fotografie, jméno, telefon a číslo objednávky. Domluvíme se s vámi, jak to napravit.


  • Zboží není kompletní

Zapomněli jsme na něco? I to se může stát. V některých případech posíláme objednávku ve více balíčcích. To v případě, že je část zboží na pobočce v Brně a část na pobočce v Praze.


  • Máte jiný problém?

Zavolejte nám na číslo 513 034 848 (klapka 1) nebo použijte e-mail: obchod@cyklospeciality.cz. Společně to vyřešíme!


Reklamační řád:

https://www.cyklospeciality.cz/reklamacni-rad