Reklamace a vrácení zboží

Dorazilo vám zboží poškozené nebo vám jen nevyhovuje? Máme pro vás několik rad, jak to rychle vyřešit.

 

  • Zásilka je poškozená

Při převzetí zboží od dopravce pečlivě zkontrolujte balíček. Pokud je poškozený, nepřebírejte jej.

 

Zjistili jste, že je zboží poškozené až po přijetí zásilky?

  • Nafoťte závadu co nejdříve

  • Napište email na expedice@cyklospeciality.cz, kde popíšete důvod reklamace. Přiložíte fotografie, jméno a číslo objednávky. Domluvíme se s vámi, jak to napravit.

 

  • Zboží není kompletní

Zapomněli jsme na něco? I to se může stát. V některých případech posíláme objednávku ve více balíčcích. To v případě, že je část zboží na pobočce v Brně a část na pobočce v Praze. Samozřejmě můžete napsat na Reklamace a vrácení zboží a zeptat se na stav vaší objednávky.

 

  • Zboží mi nevyhovuje

Nesedí vám velikost? Tlačí vás helma? Nevadí. Postaráme se o to, abyste byli spokojeni. Na vrácení zboží u nás máte 14 dní.

Uvítáme, když při rozbalování zboží nezničíte původní obaly. Budeme je ještě potřebovat.

Před vrácením zboží nám napište email na expedice@cyklospeciality.cz a přiložte vyplněný formulář zde

V balíčku, kde budete vracet zboží přiložte i dopis, kde bude uvedeno číslo objednávky, jméno a důvod vrácení. V případě platby převodem na účet nebo na dobírku uveďte i číslo účtu, kam si přejete zaslat peníze. Pokud jste platili online kartou, tak bude částka odeslána zpět na to číslo karty, kterou jste použili.

 

  • Máte jiný problém?

Potřebujete zboží servisovat, přikoupit příslušenství nebo se zeptat, jak je ovládat? Zavolejte nám na číslo 513 034 848 nebo použijte e-mail: obchod@cyklospeciality.cz. Společně to vyřešíme!