Časté dotazy
Jak si ověřím stav objednávky?
Stav objednávky zjistíte po přihlášení do svého zákaznického účtu. Pokud u nás registraci nemáte, informaci o stavu objednávky naleznete v emailové zprávě, kterou jste od nás obdrželi.
Musím se před nákupem zaregistrovat?
Ne, u nás si zboží objednáte i bez registrace. Díky registraci však získáte mnohé výhody. Registrovat se můžete na stránce Registrace uživatele.
Dorazí mi zakoupené jízdní kolo složené a seřízené?
Objednané jízdní kolo vám zašleme seřízené a zkontrolované. Jediné, co budete muset zvládnou sami, je namontovat pedály, řídítka a nasadit přední kolo. V případě vyzvednutí vaší objednávky na prodejně na vás bude kolo čekat kompletně složené a seřízené.
Mohu si objednávku vyzvednou na prodejně?
Ano, v procesu objednávky si jednoduše zvolíte možnost osobního odběru na jedné z našich prodejen. Vyčkejte však potvrzovací zprávy, že je pro vás objednané zboží připraveno. V jiném případě by se mohlo stát, že bude návštěva prodejny zbytečná.
Mohu si nechat sloučit objednávky?
Pokud si přejete obdržet více objednávek v rámci jedné zásilky, uveďte tento požadavek do poznámky nové objednávky. V případě, že už jste všechny objednávky uzavřeli, napište nám na obchod@cyklospeciality.cz.
Jak mohu uplatnit slevový kód/dárkový poukaz?
Váš slevový kód vložíte do políčka Mám slevový kód v sekci Košík.
Jak mám postupovat při výměně zboží?
V ideálním případě nás předem informujte prostřednictvím zprávy na obchod@cyklospeciality.cz, ve které uvedete číslo vaší objednávky a upřesníte váš požadavek. Následně dané zboží zašlete na adresu Svatopetrská 35/7, 617 00 Brno. Nezapomeňte do zásilky přiložit Formulář pro odstoupení od smlouvy.
Zboží vám také vyměníme na některé z našich prodejen v Brně, Hradci Králové nebo Praze. Doporučujeme předchozí domluvu, díky které si ověříte skladovost nově požadovaného zboží.
Jak mám postupovat při reklamaci zboží?
Zboží, které chcete reklamovat zašlete na adresu Svatopetrská 35/7, 617 00 Brno. Nezapomeňte do zásilky přiložit Formulář pro reklamaci zboží. Reklamaci můžete také uplatnit osobně na některé z našich prodejen v Brně, Hradci Králové nebo Praze.