Časté dotazy
Podle čeho si zvolím správnou velikost kola?
Doporučená velikost jednotlivých modelů kol je uvedena na stránce daného produktu v části POPIS, případně v části SPECIFIKACE.
Výběru správné velikosti dětského kola se věnujeme v článku Jak vybrat správnou velikost dětského kola.
S výběrem správné velikosti dospěláckého kola vám pomůže příspěvek Tabulka velikostí kol pro dospělé.
Jak si vyberu správnou velikost helmy?
Velikost helmy si zvolíte na základě naměřeného obvodu hlavy. Helmy, které odpovídají vašemu obvodu hlavy si můžete snadno vyfiltrovat v kategorii HELMY (také v podkategoriích) pomocí funkce DALŠÍ VLASTNOSTI.
Výběru správné velikosti dětského kola se podrobněji věnujeme v článku Jak vybrat helmu na kolo, která padne jako ulitá.
Jak si ověřím stav objednávky?
Stav objednávky zjistíte po přihlášení do svého zákaznického účtu. Pokud u nás registraci nemáte, informaci o stavu objednávky naleznete v emailové zprávě, kterou jste od nás obdrželi.
Je nutné se před nákupem zaregistrovat?
Ne, u nás si zboží objednáte i bez registrace. Díky registraci však získáte mnohé výhody. Registrovat se můžete na stránce Registrace uživatele.
Dorazí mi objednané jízdní kolo složené a seřízené?
Objednané jízdní kolo vám zašleme seřízené a zkontrolované. Jediné, co budete muset zvládnou sami, je namontovat pedály, řídítka a nasadit přední kolo. V případě vyzvednutí vaší objednávky na prodejně na vás bude kolo čekat kompletně složené a seřízené.
Mohu si objednávku vyzvednou na prodejně?
Ano, v procesu objednávky si jednoduše zvolíte možnost osobního odběru na jedné z našich prodejen. Vyčkejte však potvrzovací zprávy, že je pro vás objednané zboží připraveno. V jiném případě by se mohlo stát, že bude návštěva prodejny zbytečná.
Mohu si nechat více objednávek sloučit do jedné?
Pokud si přejete obdržet více objednávek v rámci jedné zásilky, uveďte tento požadavek do poznámky nové objednávky. V případě, že už jste všechny objednávky uzavřeli, napište nám na obchod@cyklospeciality.cz.
Jak mohu uplatnit slevový kód/dárkový poukaz?
Váš slevový kód vložíte do políčka Mám slevový kód v sekci Košík.
Jak mám postupovat při výměně zboží?
V ideálním případě nás předem informujte prostřednictvím zprávy na obchod@cyklospeciality.cz, ve které uvedete číslo vaší objednávky a upřesníte váš požadavek. Následně dané zboží zašlete na adresu Svatopetrská 35/7, 617 00 Brno. Nezapomeňte do zásilky přiložit Formulář pro odstoupení od smlouvy.
Zboží vám také vyměníme na některé z našich prodejen v Brně, Hradci Králové nebo Praze. Doporučujeme předchozí domluvu, díky které si ověříte skladovost nově požadovaného zboží.
Jak mám postupovat při reklamaci zboží?
Zboží, které chcete reklamovat zašlete na adresu Svatopetrská 35/7, 617 00 Brno. Nezapomeňte do zásilky přiložit Formulář pro reklamaci zboží. Reklamaci můžete také uplatnit osobně na některé z našich prodejen v Brně, Hradci Králové nebo Praze.