OTÁZKY A ODPOVĚDI
Na tomto místě naleznete nejčastěji kladené otázky a nejvíce užitečné informace týkající se objednávek na našem obchodě.
FAQ k produktům
Dorazí mi zakoupené jízdní kolo již složené?
Kola odesíláme plně seřízená a zkontrolovaná. Po vybalení z krabice zbývá pouze namontovat pedály, řídítka a přední kolo, což již snadno zvládne úplně každý během 10 minut.
|
Poskytujete garanční prohlídku?
Ano, na všechna jízdní kola, která u nás zakoupíte nabízíme garanční prohlídku zdarma. U dětských kol nastane ideální čas po cca 15 vyjížďkách. U dospěláckých kol je hraničním stavem 100 najetých km. Prohlídka zdarma je časově omezena šesti měsíci od koupě.
|
Kde si mohu jízdní kolo vyzkoušet?
Jízdní kolo si může snadno vyzkoušet v některé z našich kamenných prodejen. Aktuální otevírací dobu našich kamenných prodejen naleznete zde.
|
Přijímáte jízdní kola do servisu?
Ano, své jízdní kolo nám můžete přivézt kdykoli během otevírací doby. Servis jsme většinou schopni realizovat v rozsahu 3–6 pracovních dní. Více zde.
|
Nevím, jakou velikost kola pro dítě vybrat, poradíte mi?
Ano, naše zkušenosti ohledně vhodné velikosti dětského jízdního kola jsme sepsali zde.
|
Nabízíte u dětských jízdních kol výměnu komponentů?
Ne, dětská kola prodáváme tak, jak je dodává výrobce. Výměna komponentů u dětských kol samozřejmě možná je. My však takový druh služeb standardně nenabízíme.
|
FAQ k prodejnám
Kdy mají CYKLOSPECIALITY.cz otevřeno?
Máme otevřeno každý pracovní den. Aktuální otevírací dobu našich kamenných prodejen naleznete zde.
|
Pokud u jízdního kola zvolím osobní odběr, mohu na něj odjed přímo z prodejny ? Tzn. je kolo seřízené a sestavené?
Ano, vaše nové jízdní kolo vám kompletně nachystáme, zkontrolujeme a seřídíme tak, že na něm můžete vyrazit přímo z naší prodejny.
|
Mohu si u vás zboží vyzkoušet?
Ano, jízdní kola, koloběžky, oblečení a příslušenství vystavené na prodejně lze na místě vyzkoušet a náš personál vám poradí se správnou velikostí. Aktuální otevírací dobu našich kamenných prodejen naleznete zde.
|
FAQ k objednávkám
Jak dlouho na mě počká objednané zboží na prodejně?
Zboží přichystané k osobnímu odběru na vás na prodejně počká 7 pracovních dnů.
|
Proč vyřízení objednávky někdy trvá déle?
Vychystání objednávky se skládá z několika navazujících procesů, které nelze urychlit. Objednávky se chystají v takovém pořadí, v jakém dorazily. Každé objednané kolo je navíc potřeba nejprve zkompletovat, zkontrolovat a plně seřídit. Celý proces se může protáhnout z důvodu nedostupnosti jedné položky, nebo pokud je nutné některou z položek nejdříve přeposlat do místa expedice.
|
Jak stornovat objednávku?
Napíšete na email expedice@cyklospeciality.cz,ve kterém uvedete číslo objednávky a jasně vyjádříte žádost o její stornování.
|
Co znamená označení „Zboží skladem“?
Jízdní kola skladem jsou většinou zabalená v krabicích a před odesláním vyžadují sestavení a seřízení. Některý sortiment se nachází skladem různě na našich prodejnách. Proto si objednané položky někdy musíme přeposlat, než je expedujeme.
|
Je možné moji objednávku upřednostnit?
Bohužel není možné stanovit spravedlivá kritéria pro expresní vyřízení objednávky. Objednávky tak vyřizujeme v pořadí, ve kterém nám přichází.
|
Jak mohu vrátit zboží, které mi nesedí?
E-shopové objednávky ideálně zasílejte přímo na naši brněnskou pobočku. Nezapomeňte přiložit průvodní dopis, abychom věděli, proč a od koho nám daná věc přišla, a uveďte způsob, jakým si přejete vrátit peníze. Více zde
Potřebujete zboží reklamovat?
Nefunguje kolo, tak jak by mělo? Postupujte podle návodu zde
|