Kariéra a volná místa

Časté dotazy

Jak si ověřím stav objednávky?

Stav objednávky zjistíte po přihlášení do svého zákaznického účtu. Pokud u nás registraci nemáte, informaci o stavu objednávky naleznete v emailové zprávě, kterou jste od nás obdrželi.

Musím se před nákupem zaregistrovat?

Ne, u nás si zboží objednáte i bez registrace. Díky registraci však získáte mnohé výhody. Registrovat se můžete na stránce Registrace uživatele.

Dorazí mi zakoupené jízdní kolo složené a seřízené?

Objednané jízdní kolo vám zašleme seřízené a zkontrolované. Jediné, co budete muset zvládnou sami, je namontovat pedály, řídítka a nasadit přední kolo. V případě vyzvednutí vaší objednávky na prodejně na vás bude kolo čekat kompletně složené a seřízené.

Mohu si objednávku vyzvednou na prodejně?

Ano, v procesu objednávky si jednoduše zvolíte možnost osobního odběru na jedné z našich prodejen. Vyčkejte však potvrzovací zprávy, že je pro vás objednané zboží připraveno. V jiném případě by se mohlo stát, že bude návštěva prodejny zbytečná.

Mohu si nechat sloučit objednávky?

Pokud si přejete obdržet více objednávek v rámci jedné zásilky, uveďte tento požadavek do poznámky nové objednávky. V případě, že už jste všechny objednávky uzavřeli, napiště nám na expedice@cyklospeciality.cz.

Jak mohu uplatnit slevový kód/dárkový poukaz?

Váš slevový kód vložíte do políčka Mám slevový kód v sekci Košík.

Jak mám postupovat při výměně zboží?

V ideálním případě nás předem informujte prostřednictvím zprávy na expedice@cyklospeciality.cz, ve které uvedete číslo vaší objednávky a upřesníte váš požadavek. Následně dané zboží zašlete na adresu Svatopetrská 35/7, 617 00 Brno. Nezapomeňte do zásilky přiložit Formulář pro odstoupení od smlouvy.

Zboží vám také vyměníme na některé z našich prodejen v Brně, Hradci Králové nebo Praze. Doporučujeme předchozí domluvu, díky které si ověříte skladovost nově požadovaného zboží. 

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

Zboží, které chcete reklamovat zašlete na adresu Svatopetrská 35/7, 617 00 Brno. Nezapomeňte do zásilky přiložit Formulář pro reklamaci zboží. Reklamaci můžete také uplatnit osobně na některé z našich prodejen v Brně, Hradci Králové nebo Praze.

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.